Sunday 18 December 2011

Aku Cinta Sayang dye :'(

If aku dpt dye niee .. aku akan jage dye baik-baik .. then aku sayang dye elok-elok and the last one aq tanak putuz ngan dye sampai bile-bile , sampai aq boleyh kahwin dgn dyee (hehe , blom papew agy dha cite sal kahwin un ?) ... To My Dear ! *** ***** **** .. pls accept me for your BoyFriend ? can ? I really-really love u and I really-really Miss you sygg .. but you mungkin dha ade BoyFriend kan ? tu mungkin saye tak tahu .. hurmm :( butt a .. you stay mne ? .. Saye cume nak jumpe awak and klu boleyh nakk kiss awak , nk pelukk awakk , if you my BoyFriend lhaa .. tpi klu you can't accept me .. yeahh .. but I'm still love u forever n ever never . I hope can be your BoyFriend n I can kiss you .. muuaaahhhhh :* .. syang kamu selamanyee !!! muuuaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . :DD

No comments:

Post a Comment